Tuesday, November 3, 2009

Idee

Încep prin a vă dedica pula mea . E o metaforă . Rumegaţi-o .

Vroiam să scriu ceva interesant , dar am dormit până acum şi nu cred că vrea careva să ştie dacă am mâncat brânză cu ceapă sau icre negre , deci nici asta nu merge .

Dacă vă zic că vreau să îmi fac o clismă , se pune ? Mi se pare că nu alunecă destul de bine căcatul când mă cac . Poate am mâncat prea multe coji de roşii şi s-au depus în anus ca lipitorile pe penis când îl scoatem afară să ne pişăm . Mai ales în Marea Neagră . Nicio aluzie .

Nici asta nu e interesant . Vreţi să ştiţi de sex-apel ? N-am . Poate că sunt dotat pe mai multe părţi , dar asta nu contează . Că dacă mă duce mintea numai la pula mea , asta, cultura mea , parcă aş fi Hortensia Papadat , nu interesează pe nimeni .

Dar ce vă interesează pe voi ? Cum mă cac eu ? Asta va veni în alte posturi , după ce voi avea o diaree şi mă taie o idee de filosof . O să fac şi un imn al căcării , mai frumos decât cel anterior . Parcă Mărgineanu a scris aşa ceva . La ce pula mea ma interesează pe mine căcatul ? Cred că din cauza faptului că mi-am adus aminte de un mare clasic în viaţă , ce zicea : “Băi cacatule , eu te mănânc pe tine !”

Acum luaţi aminte şi , dacă vă ştergeţi la cur cu şerveţele parfumate , să nu fie de mentă !

No comments:

Post a Comment