Thursday, November 12, 2009

...sau generatia "plina de intrebari"...

Uneori stau si ma gandesc de ce toate trebuie sa aiba o oarecare logica? Oare n-ar fi mai simplu daca nu ne-ar pasa de unde provine asta sau ala? Ne-am trai linistiti zilele, n-ar fi conflicte, n-am avea intrebari fara raspunsuri, n-ar mai exista nici razboaie, la urma urmei. Da nu, moldoveanu’, la fel ca si toti ceilalti, are mult prea multe intrebari fara raspunsuri… Si prefera sa te “gruzeasca” cu ele atunci cand ti-i “pohui” cel mai mult si de el si de intrebarile lui. Si stii ce-ti zice el atunci? Iti zice: “Asa si am stiut ca esti prost. Degeaba mi-am pierdut timpul cu tine!!!” E amuzant, nu? Inainte ma enervam la culme cand ma “loveam” de faze de genul asta, acum am ajuns sa detest atat de mult asemenea porcarii si asemenea oameni prosti, incat si eu pun la randul meu mai putine intrebari decat inainte. Exista o logica in asta? Da? DA POHUI, la urma urmei!

De ce, ma rog, incerci sa afli ceva, iar cand afli, esti nesatisfacut de raspuns… Inseamna ca, esti atat de “closed (sau closet, in pula mea, acum si pururea si-n vecii vecilor!!!) minded” incat nu poti accepta decat realitatea ta. Te-ai gandit vreun moment la asta? Eu cred ca nu. Si n-am argumente, da’ de data asta sunt sigur. Brainwashul functioneaza perfect: parintii ti-au zis ca tu esti buricul pamantului – cel mai destept / desteapta, frumos / frumoasa. Ti-a zis asta si fostul prieten sau fosta, da stii de ce ti-au zis? Pentru ca parintii n-au ce face: asa esti, asa te accepta… Iar fostul sau fost ti-a zis-o doar pentru ca vroia sa te FUTA! In rest, ar fi bine sa afli ce crede lumea despre tine, nu sa-ti impui un oarecare “X” statut si sa te bati cu pumnii in piept ca tu esti asa si nu altfel, ca asta ti-au zis prietenii, familia si mai stiu eu ce alte persoane direct proportionale existentei tale. MUIE!!!

Cunosc un sir de indivizi care se vor cu tot dinadinsu staruri rep… Si ce? Las’ sa vrea, e dreptul fiecaruia, insa, una e sa vrei, sa faci, sa lupti, iar alta e sa stai pe coaiele prietenilor care ti-au zis: “Ba, tu esti rep, pisa-te pe B-ZAR si restu’, tu esti true, ei is fake!”… Baaa, treziti-va! Pisati-va pe mine, pisati-va pe restu’, pisati-va pe cine vreti voi, e democratie si toti pisatii au drepturi egale oricum, da’ ca sa fii cineva tre’ sa te impui intr-un oarecare mod si nu cu forta. Nu halim toate stricaturile man, e secolul XXI, rep’ul, ca si celelalte chestiute, de fapt, a ajuns la un nivel oarecare si nu mai vrem sa ascultam tot cacatul. N-o sa dau exemple acum, dar sunt foarte sigur ca “starurile” despre care vorbesc aici se simt si, zic eu sa socotiti articolul drept un sut in fund care sa va propulseze un pic inainte, evolutiv vorbind. Dar, daca il interpretati iarasi, dupa cum va dicteaza prietenii si coaiele lor, atunci – stiti unde ma gasiti si ce trebuie sa-mi faceti: sa-mi sugeti pula!

Bun. Trecat peste faza cu G‘uri si pestisori, ajungem la mega lansarile de album de luna asta… Maaan, am fost cam dezamagit de tot ce am scos… In mare parte. Dar, partial, am gasit si material bun, desigur. O sa va zic si ce nu mi-a placut ca, poate voi nu ascultati cacatu‘ ala si ma “cazati” imediat intr-o categorie de ascultatori nush de care si e o combinatie si asta. Haha! Mi-a placut foarte mult albumul lui Птаха – Ни О Чём (pentru aia care nu “vad” literele kirilice “Ptaha – Ni O Chom”). Poate ca e “de vina” anotimpul, poate ca e de vina starea mea (pentru ca-s intr-un cacatel asa, intre noi fie vorba ), nu stiu cine-i de vina, da’ albumul asta e smecher si e pentru cunoscatori, strictly!!! Cu riscul de a fi considerat cel mai pirat repper, va las aici un link de unde puteti downloada albumul lui Ptaha: http://musiceffect.ru/rap/7079-ptakha-ni-o-chjom-2009.html. As vrea sa-l asculte careva dintre voi si sa-mi lase un comentariu. Si ca sa inchei cu un top al preferintelor mele de pe album, optez pentru piesele astea: 21. Те Дни (Вторая Версия При Участии Guf) (PREFERATA!!!) ; 12. Я Верю (При Участии RusKey) ; 13. Лучший Фит (При Участии Ника, Пёс) (Nika e fiica’sa, foarte smechera combinatie ) ; 05. Не Стоит (Скит От Слима) (cine stie, o sa inteleaga).

Pe langa Ptaha, am mai ascultat albumele “Before I Self Destruct” 50 Cent (care e o mare dezamagire pentru mine), “No Ceilings” Lil Wayne, “Romanisme 2” Puya (si recunosc, e unul dintre cela mai mari cacaturi in cel mai direct sens al cuvantului… pacat), “The Boss” Timati (care m-a “frapat” prin featuring’uri “mari” si nimic altceva… logic), “Холодно” Slim si inca mult alt cacat chill… Nimic greu luna asta, din pacate… Il astept pe nerabdare pe Eminem cu “Relapse 2” si daca scoate si asta un album ca si Puya cu “Romanismele” lui, m-am lamurit. Toate au un circuit logic, nu?

Sa fiti sanatosi, dragii mei! Aveti grija de voi. V-am pupat!

Al vostru vesnic tanar si nelinistit prieten – B-ZAR…

No comments:

Post a Comment