Tuesday, September 22, 2009

jag tycker att alla bloggare som kan skriva skapar ett nytt socialt medie och lämnar "bloggandet" åt hor-maffian

Jag förstår inte grejen med att Kiss är så glad över att hon enligt bloggportalen är Sveriges “största” blogg. Det är ju enbart för att jag två inlägg ned Länkade till henne, självklart. Det är så bloggvärlden *fungerar*.

Alla koder, skrälla färger och fula pixlar drivs med. Hennes blogg suger och det vet hon – därför spelar hon på det enda hon kan “komma med”.. den blonda stereotypen. Ganska tragiskt.. Jag tycker lite synd om henne. Medioker brunett, flicka, oerhört lätt-ersatt stockholmsbo, som desperat provocerat sig upp till “bloggportalen”s topp. Vem bryr sig? Varför bryr folk sig..? Katrin sammanfattar allt jag tycker väldigt bra här…

SE FILMEN.

Tack för länken Oliver.

No comments:

Post a Comment