Friday, September 18, 2009

"Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr"

Länge och väl har jag tänkt på hur jag skulle kommentera Rammsteins nya (NSFW) “porr-video”. Och det enda som faller mig in är att säga: “FAN!”

Det mesta av det politiskt inkorrekta såsom knulla hemhjälpen, borra sekreteraren, horor, shemales*, BDSM och sexhotell är som att tyskarna ger alla andra en lavett. En riktig lavett.

Jag kan tänka mig (såsom nef skriver [med bättre ord]) att många börjar klaga på att hårdrocken inte har världens vackraste kvinnosyn, när videon egentligen drar upp långfingret åt censuren och dagens “skydda-barnen-samhälle”. Tänk hårdrock som 70-talets punk. Det anarkistiska och politiskt inkorrekta. Det drog-, sex- och religions-liberala. En länk i yttrandefrihetens långa kedja.

För vad är det för fel med att leva livet så som man själv vill leva den? Vad är det för fel med att fånga livet på sitt eget sätt? Vad är det för fel med frihet?

“So take me now before it’s too late. Life’s too short, I can’t wait.”

*Flake är shemale! (se själv: 3:36 & 3:38)

No comments:

Post a Comment